Ogłoszenie nr 136582 na stanowisko: inspektor do spraw ochrony informacji niejawnych w Zespole do spraw Ochrony Informacji Niejawnych
NABÓR ZAKOŃCZONY
Ogłoszenie nr 136582
Komenda Miejska Policji w Łomży
Dyrektor Generalny – Komendant Miejski Policji w Łomży poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Inspektora do spraw ochrony informacji niejawnych w Zespole do spraw Ochrony Informacji Niejawnych
Ogłoszenie o naborze w celu zatrudnienia na wolne stanowisko pracy
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Miejska Policji w Łomży
ul. Wojska Polskiego 9
18-400 Łomża
Miejsce wykonywania pracy:
Łomża, Komeda Miejska Policji w Łomży, ul. Wojska Polskiego 9, 18-400 Łomża
Zakres zadań:
- zapewnienie ochrony informacji niejawnych
- prowadzenie postępowań sprawdzających w stosunku do funkcjonariuszy i pracowników Policji oraz kandydatów do służby/pracy
- wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych
- wykonywanie czynności w zakresie ochrony danych osobowych
Warunki pracy:
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera poniżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, praca w podstawowym systemie czasu pracy od godziny 7:30 do godziny 15:30, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Stanowisko usytuowane na drugim piętrze budynku. Do budynku wejście usytuowane jest na wysokim parterze, ze schodami. Wewnątrz budynku nie ma windy.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Doświadczenie zawodowe administracja zespolona
- oświadczenie, że w okresie od 22.07.1944r. d 31.07.1990r.kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, niepełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była współpracownikiem organów w rozumieniu przepisów ustawy z 18.10.2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990. Nie dotyczy osób urodzonych 1 sierpnia1972 r. lub później a
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych, o służbie cywilnej, rorozporządzenie PRM w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, znajomość ogółnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
- Wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
- Doświadczenie zawodowe administracja zespolona
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ściśle tajne lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Termin i miejsce składania dokumentów
- decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- termin składania: od 18.04.2024 r. do 29.04.2024 r.
- miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Łomży
ul. Wojska Polskiego 9
18-400 Łomża
Kontakt do inspektora ochrony danych:
ul. Wojska Polskiego 9, 18-400 Łomża
tel.: 47 717 1380
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych:
Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty, którym ustawowo przysługuje takie uprawnienie.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy
w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Inne informacje:
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 19990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa z lat 1944 0 1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%. Oferty niekompletne, otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oświadczenia muszą być podpisane. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego. Imienne listy kandydatów/kandydatek, zakwalifikowanych na test pisemny (I etap naboru), ze wskazanymi terminami zgłoszenia się na test pisemny zostaną zamieszczone na stronie internetowej KMP w Białymstoku, w BIP, w zakładce "wolne stanowiska pracy w SC". Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Przewidywana wysokość wynagrodzenia zasadniczego wynosi co najmniej 4731,37 zł. brutto.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: 47 717 1409.